Tekst

Passende serviceoplossing voor iedereen

Heeft u een serviceaanvraag of storingsmelding? Of heeft u behoefte aan een passende serviceoplossing voor langere tijd? Bij Motrac heeft u keuze uit vier verschillende servicepakketten of service Op-Maat. Onze Service adviseurs helpen u graag te bepalen welk servicepakket het beste bij uw situatie past.

Service

Service aanvragen of schade melden?

  • Wilt u gebruik maken van de service van Motrac? Bijvoorbeeld in geval van onderhoud, om schade te laten repareren of een BMWT-keuring in te plannen? Dan vragen we u onderstaand formulier in te vullen.
  • Zoekt u contact met uw Motrac Service adviseur? De Service adviseurs zijn er om, samen met u, naar de beste en juiste oplossingen voor uw logistieke vraagstukken te zoeken. U vindt hun contactgegevens hier. Onderstaand formulier invullen, is niet nodig.
  • Bent u nog geen klant bij Motrac? Registreer u dan eerst via het Aanmeldformulier nieuwe service klant.
  • Wilt u een schade aan uw truck melden? Gebruik dan ons schadeformulier.
  • Heeft u schade aan of wilt u service aanvragen voor een ander truckmerk, zoals CVS Ferrari of ULMA, ook dan kunt u via onderstaand formulier uw aanvraag indienen.
Formulier

Melding en truckgegevens

Melding (meerdere mogelijkheden) *
Mijn melding heeft de volgende prioriteit: *
Serienummer *
Trucknummer (intern)
Dagdeel van uw voorkeur
Beschrijf de uit te voeren werkzaamheden zo nauwkeurig mogelijk.
Maximaal 3 bestanden.
5 MB limiet.
Toegestane types: gif, jpg, jpeg, png.

Uw gegevens

Aanhef *
Ik kan deze toestemming te allen tijde intrekken, daarna ontvang ik geen nieuwsbrieven meer. Uw informatie wordt nooit met derden gedeeld. Meer informatie over hoe wij omgaan met uw gegevens vindt u in ons Privacybeleid.